Arıqlamaq üçün ideal səhər yeməyi

 

 Mütəxəssislər hər zaman səhər yeməyinin önəmli olduğunu, orqanizm üçün müsbət təsir etdiyini bildirib.

Xanımlar isə artıq çəki almamaq üçün səhər yeməyindən imtina edir. Gün ərzində elə də acmamaq üçün səhər yeməyində çoxlu zülal qəbul etmək məsləhətdir.

səhər yeməyi üçün tərkibi zülalla bol olan menyu təqdim edirik.

Şirin sendviç:
qarabaşaq unundan hazırlanmış 2 ədəd blinçik götürün. Birinin üstünə yağsız kəsmik çəkin. Üzərinə 2 dilim armud qoyub, darçın səpib, ikinci blinçiklə üstünü örtün.
Səhər yeməyində blinçikdən hazırladığınız sendviçi yeyin. Bu sendviç gün ərzində acımağa imkan verməyəcək.

Göbələk qızartması:
Şam yeməyində isə… 4 ədəd göbələyi tavada qovurub, üstünə azca yağsız pendir səpib yeyin. Bu pəhrizi 3 gün saxlasanız 5 kq. arıqlayarsınız.

 

  • Müəllif: Pervin_M
  • Tarix 28-11-2013, 16:12
  • Bölmə: Xəbərlər / Sağlamlıq (Tibb) / Qadın Dünyası
  • Baxılıb: 1 960
Bu bölməyə aid digər məqalələr:

Son xəbərlər
Facebook səhifəmiz
Ən çox baxılan
Sorğu
«    Oktyabr 2019    »
BeÇaÇCaCŞB
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Arxiv
Sayğac